miercuri, ianuarie 13

New!

Nu voi mai scrie nimic trist.
Sau cel puţin voi încerca.
E prea multă tristeţe în lumea asta ca s-o mai dublez şi eu.
De aceea, în loc s-o dublez, o s-o alung. O să introduc singură, cu sila chiar, gânduri vesele în capul meu şi al altora. Nu mai vreau să aud de tristeţe şi supărare!
De aceea şi pe aici o să fie o revoluţie.
O să mă bucure tot felul de chestii mici şi aparent fără valoare. O să găsesc un râs sau un zâmbet în orice. O să le întind pe faţa mea ca nişte rufe proaspăt spălate, albe, ca noi. O să mă surprind pe mine însămi cu buna dispoziţie.
Prima dată o să-mi fac ordine în viaţa exterioară. Aproape în acelaşi timp, o să încep şi cu viaţa interioară. O să se cureţe reciproc de orice impuritate. Pe ritmuri de muzică. Voi dansa în timp ce voi înnoi totul.
Plănuiesc să cumpăr şi fructe. Multe fructe, cât mai multe, să-mi coloreze viaţa şi apetitul muribund (de viaţă sau pur şi simplu). O să fac de mâncare. O să fac tot ce pot să fac, pentru că pot, şi o să mă bucur de asta.
Pofta vine mâncând. Cheful de viaţă vine trăind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu