luni, ianuarie 26

2o14...part three [final countdown]

the final list of things to do till 2014

până în 2014...
68. poate găsesc rezerve de stilou colorate
69. s-ar putea să vină Apocalipsa
70. dar eu n-o să cred până n-o să văd, şi cred că n-o să văd
71. poate o să primesc şi eu o dată banii de buzunar la timp
72. o să am mai mult timp să mă văd cu nişte old friends
73. I'll wear my [not so] secret weapon as proudly as nowadays
74. n-o să mai beau în veci ceai de la snack attack!
75. în schimb o să beau cappucino cu caramel şi frişcă de la starbucks
76. o să fac bijuterii în formă de dulciuri, o să le numesc colecţia Sucreries şi o să le vând
77. o să găsesc abţipilduri 3D de mobil
78. în ziua în care o s-o termin cu liceul ăsta o să-i zic câteva vorbe de duh lui horică, al nostru profesor drag... şi poate şi altora
79. o să scriu pe blog mai des
80. o să-mi reiau un vechi hobby în momentul în care voi găsi scoici spectaculoase pe malul mediteranei
81. numărul 8 / 33 îmi va aduce într-un final noroc
82. o să-mi fac odată testul ăla de IQ şi alte teste
83. o să-mi aflu grupa sanguină [it's between O1 - 33.3% - and B3 - 66.6%]
84. o să mai calc odată în viaţă pe digul copilăriei mele bolnave chiar de-ar fi să mă împrietenesc cu un boşorog bogat cu iaht.
85. n-o să mai existe trolee albastre infecte.
86. o să existe doubledeckere şi pe la noi, deşi n-ai ce să vezi prin Buck, dar măcar să fie loc şi pentru babele smiorcăite pe la etaj să nu ne mai încurce pe noi oamenii serioşi plecaţi cu TREABĂ
87. o să mă plâng mai puţin pentru că n-o să am de ce
88. n-o să-mi fac operaţia LASIK până la urmă pentru că au scos ăştia shitul out of me cu efectele lor secundare pe care nu le menţionează doctorii ăia bolnavi la creieri...
89. voi fi mai puţin taur deşi sunt mândră de tăurime, dar tăurimea se enervează prea uşor
90. o să mă întâlnesc cu un somelier bun şi o să-l rog să mă înveţe câteva din tehnicile lui
91. o să culeg zmeură şi coacăze, poate şi fragi, la munte şi o să fac dulceaţă şi prăjituri, în casa mea de vacanţă de la Cheia.
92. o să ajung printre primii zece şi după în primii cinci şi după în primii trei şi după voi fi prima. :))
93. unghiile mele vor rezista lungi o perioadă mai lungă decât trei zile
94. apartamentul meu va fi cu faţa spre Est-Nord-Est pentru ca dimineaţa să mă trezească soarele
95. poate voi scrie o carte, mai ştii [propunere din partea unei cititoare a blogului meu :-* ;))]
96. poate voi găsi odată şi odată o pălărie neagră gothică
97. nu voi purta converşi nici dacă mă crăpi în cinci.
98. voi colecţiona în continuare parfumuri. next stop: Lolita Lempicka Fleur de Corail.
99. o să primesc iPod Touch de şaişpe giga minim. sau un gadget similar cu cine ştie ce featurings mega.
100. n-o să mor :))
101. o să fac tot ce-mi trece prin cap!


pfiu! finally finished. :D

Un comentariu: