marți, ianuarie 13

2o14...part one

got tagged.

până în 2014...
1. o să locuiesc într-un apartament cu trei camere + sufragerie cu două colege de cameră
2. voi termina liceul şi voi fi admisă la Facultatea [Blank.]
3. o să merg într-o vacanţă de cel puţin două săptămâni în Maui
4. o să surzească cel puţin o persoană din cauza mea
5. oamenii o să se înghesuie să-mi cumpere cerceii din lut
6. voi mai merge cel puţin o dată în Belgia într-o vacanţă de două săptămâni
7. o să învăţ să schiez
8. o să-mi vopsesc părul într-o culoare ciudată cel puţin de cinci mii de ori
9. o să îmi fac cea mai mare colecţie de pliculeţe de ceaiuri de toate naţionalităţile şi o să le stochez pe grupe într-o cutie de lemn
10. o să mă las obligată să fac paraşutism :D
11. o să escaladez, escaladez, escaladez...
12. o să am o bibliotecă plină de cărţile de-ale mele
13. o să beau tone de Irish Cream
14. o să fiu o bună degustătoare de vinuri
15. o să mă plimb aiurea prin oraşe până le învăţ ca pe Bucureşti...
16. o să fac muuulte poozeee
17. o să deseneeez muult
18. o să vând cercei şi alte chestii de lut
19. o să scriiiiuu muult [pe blog]
20. o să am un Hyundai
21. o să fac pită armânească de toate sărbătorile şi nu numai....
22. o să învăţ mai bine aromâna şi o să cunosc mai bine istoria noastră
23. o să învăţ germana
24. n-o să-mi uit rudele
25. o să-l privesc pe Victor crescând...
26. o să am mai mult free time
27. o să râd mai des
28. o să merg pe insula aia din Grecia şi o să stau acolo cam două săptămâni...
29. o să iubesc la fel de mult muzica
30. voi scăpa de ochelari şi de lentile! yay! [operaţie]
31. voi găti fenomenal.
32. voi fi mult mai optimistă
33. voi avea un animal de casă.


it`s not over yet. fiţi pe fază! :D

Un comentariu:

  1. Fata, cum poti sa "rolling under the floor..."? ca si cartitele? anyway eu nu prea am planuri serioase nici ca fata...ca baiat ar fi supra-omeneste pt mine :))

    RăspundețiȘtergere