duminică, ianuarie 18

2o14...part two

încă 33 de lucruri de făcut până în 2014 :D

până în 2014...
34. n-o să-mi fac operaţia la ochi pentru că am aflat ieri că nu se poate până-n 25 de ani şi nici nu e lipsită de riscuri...
35. voi fi citit toate cărţile Twilight în engleză! :D
36. voi face cursuri de olărit
37. voi începe din nou lecţiile de dans
38. voi merge în Alpi
39. o să am o casă de vacanţă la Cheia, pe dealul acela de unde se văd munţii pe care se plimbă umbrele norilor..
40. o să merg la New York, la cumpărături pe 5th Ave.
41. o să merg la cumpărături la Viena şi o să mă dau în roata aia mare, cum s-o numi..
42. poate o să câştig vreun concurs, cine ştie
43. un majorat într-un loc tare, maybe în Braşov.. sau la mare, undeva..
44. croazieră pe Mediterana
45. o să învăţ să fac scuba-diving într-un recif
46. o să merg în Australia
47. o să cumpăr Skittles! [poate atunci când o să merg la New York]
48. o să încerc să nu mai pierd nimic.. ;))
49. excursie la gheizerele şi apele termale din Islanda
50. o să fiu Ecoooo :))
51. o să mai merg la Sulina, şi de data asta o să vad mai mult de un pelican. şi mai multe păsări în general
52. poate până atunci se va crea şi un Autan mai bun...
53. sau mai bine o croazieră pe toată lungimea Dunării până la Marea Neagră [am citit despre aşa ceva]
54. o să vizitez o groază de peşteri
55. noi tutsi him Armâni, noi tutsi him Armâni.. şi o să învăţ cât mai mult despre noi şi o să gătesc mâncare de-a noastră
56. o să fie totul din ce în ce mai bine, pe măsură ce trec anii
57. o să-mi cumpăr PS3 sau ce se mai lansează şi jocurile alea de karaoke
58. o să devin din ce în ce mai bună la chimie şi la alte materii nasoale
59. o să mai merg la Operă şi la premiere după care se dau petreceri cu şampanie şi gustări super
60. o să iubesc viaţa cum am început s-o fac
61. ochi verzi? "poate mâine :o3..." [vă povestesc altădată]
62. poate o să mă mai văd măcar o dată cu prietenii din copilărie de la care n-am mai primit niciun semn de viaţă.
63. i'll witness how foes become family
64. va fi câte o nuntă în fiecare an [sper]
65. voi fi domnişoară de onoare la cel puţin una dintre ele
66. voi avea cadă cu hidromasaj şi chestii din astea
67. vizite prin ceainării şi pizzerii

Un comentariu: