sâmbătă, decembrie 12

ciudat, ciudos, lucios.

sunt ciudata zilele astea. adica mai ciudata decat de obicei.

nu mai simpatizez cu culorile blogului meu. nu mai sunt eu, cea de atunci. acum plutesc intr-o culoare imaginara, neantica, care cel mai mult seamana cu albul, negrul sau toate tonurile de gri dintre ele. dar daca le-as folosi, nu ar fi cu nimic mai aproape de adevar. pentru ca nu astea sunt culorile in care gandesc.

dorm, dar nu stiu sigur daca visez. dorm si ma trezesc de trei ori. ca in basme, apare numarul magic. dar in situatia asta semnificatia numarului magic nu este evidenta.

ma gandesc cum ar fi sa am tuberculoza. este cea mai romantica boala. mai ales ca daca as avea as muri dupa valentine's day si nu s-ar chema ca m-am sinucis. moulin rouge.

tocmai mi-am dat seama ca inspiratia de scris pe blog e diferita cu inspiratia de scris in caiet. uneori ai chef de baie, alteori n-ai chef sau timp decat de un dus. n-am mai scris in caiet de mult timp, desi firimituri de inspiratie s-au raspandit in creierul meu. dar am adormit si dimineata, ia-le de unde nu-s. am gasit numai una (ceva legat de puctul in care cea mai fierbinte temperatura se transforma in cel mai rece neant. eu cred ca cel mai complet si corect si complex termometru e un cerc. si stiu ca nu exista exprimarea asta, dar acum imi place sa sfidez legile totului). nu stiu de ce s-o leg, aveam si o poveste care o invelea, dar am uitat-o. mai nou nu se rezolva nimic prin somn, ci se uita.

ma surprind plangand la melodii despre fericire. ma surprind plangand la desene animate cu courage! ma induioseaza chestiile care imi amintesc de sentimente. ma topesc lucrurile care imi amintesc de bucata mea de destin, de Dumnezeu sau de fericire care nu stiu unde a poposit, ca o scrisoare pe care a fost scrisa adresa gresita. ma doare sa cunosc o persoana care este in aceeasi situatie. dar asta a fost doar azi. de obicei sunt prea piatra. nu gheata, caci aia se poate topi. ci piatra.

mi se face rau sa vad cum postul asta devine din ce in ce mai literar, desi nu era in intentia mea. de aceea o sa termin cu scrisul. mai am timp cu care n-am ce face la dispozitie ca sa povestesc lucruri ciudate. ma duc sa ma culc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu