joi, mai 20

in 27 de randuri, o picatura.

stiu...
stiu ca vreau.
stiu ca am pierdut.
stiu ca n-am stiut niciodata atat de bine ce inseamna epuizarea.
stiu ca nu sunt numarul unu.
stiu ca sunt in plus.
stiu ca enervez.
stiu ca scriu greoi si lipsit de ritm sau sens.
stiu ca e plictisitor.
dar daca cineva ar incerca sa ignore asta...
stiu mai multe decat as vrea sa stiu despre mine.
stiu ca m-am inselat groaznic.
stiu ca imi pare rau pentru un copilas mic si lipsit de vina ca va trebui sa traiasca in lumea asta in care nimeni nu va tine la el...
stiu ca am epuizat tot ce aveam in minte, si mai stiu ca in pofida acesteia continui sa reformulez si sa scriu, sa scriu, sa scriu, pentru ca scrisul da dependenta.
stiu ca am incercat sa scap, si am reusit pentru o perioada prea scurta.
stiu, stiu ca nu te intereseaza.
stiu ca ma lungesc inutil dar incontrolabil.
stiu ca mi-am propus sa nu.
stiu, dar...
stiai ca mai sunt 2 luni? sau mai putin?
sa creez vreun accident, sa prelungesc si sa provoc mutatii, sa dispar eu insami cu tot ce port in mine... caci nu-mi inchipui ca ceea ce e inauntru va trai vreodata si in afara mea...
stiu ca nu mai conteaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu