duminică, iunie 21

jocuri de copii tembeli again b`cuz i iz boreddd

Leapşa de la Nyappy.


Nume: Just call me Lu.
Vreau să devin: mamaie Luxa cu propria mea podgorie :))) se ştie, de către cine trebuie.
Îmi plac[e]: chocolate cookies de la Plus, Lipton, plimbatul, Beiliz slash Going Irish [dar nu la tristeţe], rolele şi rollatul, presupusul şi neştiutul, muzicaaaaa, dacă aş avea un frate mai mare :(, avioanele, autocar 36h, alte ţări, Mediterana, movul şi griul şi negrul şi roşul şi verdele [uneori], Beth cea dinainte de Monochromatic Epiphany, Friends, şi multe altele pe care am să le scriu când mi le amintesc.
Nu îmi plac[e]: the great pretenders, etc. mult prea multe pe care mai aveam puţin şi le ziceam.
Cuvântul meu preferat este: se ştie, de către cine trebuie.
Azi am făcut: am stat. foarte rar stau zilele astea. mă simt norocoasă.
Sunt: norocoasă. [?]
M-am plictisit de: Buc. dar scap în curând.
Am nevoie de: Sibeniiiik......
În curand voi: pleca...
Dacă va fi fată, primul meu copil se va numi: Inko, Alice sau Iren.
Dacă va fi băiat, primul meu copil se va numi: Hayden, Robert, Daniel sau Rareş.
O trupă: Muse.
O melodie: Muscle Museum, With or Without You, [melodia fără nume - se ştie, de către cine trebuie :(], Ocean Lies, Wish You Were Here, Around The Bend, Saviour, Feeling Good, Eyes On Fire, Full Moon.
Eu spun copac, tu spui: împreună [sub el].
Cel mai scârbos lucru: the Great pretenders.
Cel mai drăguţ lucru: Inko, pisica lui Pany.
Stilul pe care îl adopţi: almost-Alice`s-style.
Dulciuri: lately, having a crush on Skittles.
Ceva de băut: am zis mai sus.
Dependenţe: friendz. propriu and figurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu