duminică, iunie 7

2o14: achievements - part one

it's time for a check! let's see câte din ce mi-am propus am făcut până acum...

12. "o să am o bibliotecă plină de cărţi de-ale mele" - well, at least la propriu, căci biblioteca mea e deja plină ochi cu cărţi
13. "o să beau tone de Irish Cream" - practic am făcut-o deja
25. "o să-l privesc pe Victor crescând.." - countinuously doing it.
26. "o să am mai mult free time" - începe să se împlinească :D
29. "o să iubesc la fel de mult muzica" - chiar mai mult.
35. "voi fi citit toate cărţile Twilight în engleză!" - de mult am făcut-o. I'm even past that Twilight period.
44. "croazieră pe Mediterana" - just around the corner. iahuuuuuuuuuuu!!! :))
47. "o să cumpăr Skittles! [poate atunci când o să merg la New York]" - am primit deja de vreo 4 ori pungi imense.
64. "va fi câte o nuntă în fiecare an [sper]" - la una ammers pe anul ăsta, şi va mai fi o a doua la vară
67. "vizite prin ceainării şi pizzerii" - enough of them
68. "poate găsesc rezerve de stilou colorate" - veni, vidi, vici.
72. "o să am mai mult timp să mă văd cu nişte old friends" - has happened.
73. "I'll wear my [not so] secret weapon as proudly as nowadays" - still happening.
74. "n-o să mai beau în veci ceai de la snack attack!" - nu puteam să nu mă ţin de cuvânt :))
77. "o să găsesc abţipilduri 3D de mobil" - found them at Accesorize. dar mobilul meu arata ca treut prin world war III, deci nu ma incumet :))
80. "o să-mi reiau un vechi hobby în momentul în care voi găsi scoici spectaculoase pe malul mediteranei" - mai e puţin [omgomgomg]
92. "o să ajung printre primii zece şi după în primii cinci şi după în primii trei şi după voi fi prima. :))" - eram a treia, la un moment dat :-<
93. "unghiile mele vor rezista lungi o perioadă mai lungă decât trei zile" - God bless marea moartă
97. "nu voi purta converşi nici dacă mă crăpi în cinci." - done! [am ceva asemănător dar nu se pune. nu ştiu de ce, dar dintotdeauna m-a enervat firma asta.]
99. "o să primesc iPod Touch de şaişpe giga minim. sau un gadget similar cu cine ştie ce featurings mega." - iPodul a sosit de mult! îl adorrrrrr
100. "n-o să mor :))" - so far, the ghost is clear.

până acum, 21 din 101. eighty to come. mă simt bine :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu