miercuri, iulie 28

when you came in, the air went out.

mi s-a umplut noaptea cu indoiala. din nou. din nou mi s-a facut teama ca poate zorii nu vor mai veni de data asta.
dar am gasit-o pe casiopeea, dupa o vara intreaga in care am cautat-o si am confundat-o ca proasta, si m-am bucurat s-o vad. si ea s-a bucurat. riscant sa-mi pun iar sperantele in ea, nici nu incerc, dar sentimentul acela atat de familiar... nu ma feresc sa-l savurez. ciudat cum timpul face bucle, cercuri perfecte, intorcandu-se la ceea ce era, dar nu chiar. o fi vreo functie ciudata in care x-ii si y-ii se repeta, dar niciodata ca la inceput, niciodata impreuna.

acum... eu ma gandesc la viitor. viitorul acela repetitiv dintr-un singur punct de vedere, inca necunoscut, dar cred ca stiu ce se va intampla oricum. acelasi lucru, mereu nou intr-un alt fel, mereu aparent perfect, ca si timpul asta care este blestemat incontinuu.

i don't know who you think you are,
but before the night is through
i wanna do bad things with you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu