duminică, februarie 27

so much venom

nu-mi pare rau, de ce sa-mi para rau? poate greselile merita sa le regreti, dar restul? nu...
mi-e dor. traiesc singura. mai singura decat am fost, nu e niciun gand viu sa-mi tina companie. there's nothing else to say, but beautiful garbage. throw it all away. nu vreau sa cred cuvinte care ies din bunatate sau mila sau dintr-o autorecunoastere in situatie. nu... nu pot sa cred. nu e totul la fel pe lume, oricat as fi vrut chiar eu sa cred asta, oricat am crezut inainte...
pacat... pacat de atatea. atatea momente frumoase, s-au dus pe apa sambetei. nu sunt persoana favorita a nimanui, o vad, aproape pot sa o ating. de ce sa ma chinui? acolo ar fi trebuit sa fie simplu sa ajung. ca orice as face si orice as simti... pana la urma tot intr-un gunoi ajunge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu