duminică, aprilie 25

ce?

cineva mi-a facut o data un test. un test cu culori - galben, verde, alb, oranj si rosu. si ghici ce... verde si rosu acelasi lucru mi-au dezvaluit. culori complementare, opuse as putea zice, dar mesajul lor e acelasi... n-am spus niciodata ce inseamna rosu pentru mine. ceva frumos, intangibil, pe care incerci sa il obtii. si cand nu este vorba de ceva necunoscut... despre ce este vorba? ai putea ghici?
nu, eu am incercat. am fost hotarata, o perioada, dar unda de soc m-a propulsat in spate. unda de soc rezultata din acea explozie rosiatica pe care am creat-o cu mana mea. fericire si amaraciune intr-o singura gura de lichid semi-coagulat. totul fusese curat, acum totul e... sordid?
ah da... tot ce am expectorat gandindu-ma la tine... am murdarit totul cu rujul meu rosu, care nu se poate coagula. mi-am smuls pielita subtire a buzelor ca sa-mi pot stoarce esenta. am suferit si am sperat, am visat nunti sub lumina unor luni rosii cu inele saturnice... pe cand eram hotarata sa iti ofer cadoul meu, tie, persoana legata la ochi cu o esarfa atat de neagra, cu gatul descoperit cu aroma aia delicioasa careia stii atat de bine ca nu-i pot rezista.
of... totul e atat de cafeniu, curgand in rauri de ciocolata topita doar pe jumatate.
stii?... de ce ceri ceea ce nu vrei? de ce ceri ciocolata cand stii ca o urasti, cand stii ca ti se face asa rau chiar si numai cand o privesti, cand o adulmeci de aproape? care e metoda de topire a sufletului tau inchistat intr-o crusta de izolare termica?
deja e penibil. cui pe cui se scoate, un cui a scos alt cui, acum tremura metalic pe o suprafata metalica a ceva ce e deschis si vrea sa incuie o vibratie.
stiu, stiu... nu ar trebui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu